- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
516201 - Kompanionas
Bendrauja su žmonėmis, kuriems reikia emocinės paramos, kurie gali jausti vienatvę ar turi specialiųjų poreikių. Palaiko juos ir teikia jiems asmeninės priežiūros paslaugas.
Pagrindinės užduotys
tenkina kliento palaikymo ir draugystės poreikius;
suteikia emocinę paramą, klausosi ir bendrauja su klientais, skatina jų gerovę;
padeda klientams atlikti kasdienes veiklas, tokias kaip apsipirkti, pasivaikščioti ar atlikti asmeninės priežiūros procedūras;
palydi klientus į renginius, susitikimus ar gydymo įstaigas procedūroms;
sukuria saugią, pasitikėjimu pagrįstą aplinką, kurioje klientas jaučiasi gerai.
Būdingos kompetencijos
bendrauti su klientais, išreikšti pagarbą ir empatiją, sukurti pasitenkinimo ir patogumo atmosferą; teikti emocinę paramą, padėti įveikti vienatvę ar stresą; suderinti kliento poreikius ir savo užduotis, organizuoti lankymo laiką; palaikyti žmones su skirtingais poreikiais, įskaitant senyvo amžiaus asmenis, specialiųjų poreikių turinčius žmones ir kitas grupes; atpažinti galimas pavojingas situacijas, suteikti tinkamą paramą, palaikyti klientų savarankiškumą ir orumą.