- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
514214 - Sveikatingumo paslaugų (SPA) darbuotojas
Bendrauja su svečiais priimamajame, teikia informaciją ir paaiškina, kokios paslaugos teikiamos SPA centre. Koordinuoja produktų ir paslaugų, pvz., grožio priežiūros paketų, pardavimą.
Pagrindinės užduotys
• supranta klientų poreikius ir rekomenduoja tinkamus produktus ir paslaugas, kad klientai pasiektų geriausius rezultatus;
• įtraukia lankytojus ir svečius į sistemą įvedęs tam tikrą informaciją ir iš kompiuterinės sistemos gauna reikiamas ataskaitas;
• savarankiškai organizuoja savo darbą ir atlieka administracines funkcijas;
• koordinuoja SPA centro valdymą, inventoriaus tvarkymą, užtikrina darbo patalpų ir įrangos apsaugą nuo nešvarumų, infekcijų ir ligų;
• organizuoja SPA centro renginius, tokius kaip vakarėliai, kelionės ir kt.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti ir vertinti klientų poreikius;
• parduoti sveikatingumo produktus ir paslaugas;
• bendrauti su klientais ir juos konsultuoti sveikatingumo klausimais;
• motyvuoti ir skatinti klientus laikytis savo planų;
• rengti individualius sveikatingumo planus.