- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
513101 - Padavėjas
Aptarnauja lankytojus kavinėse, baruose, viešbučiuose ir kitose panašiose vietose, priima užsakymus, atneša maistą ir gėrimus, priima mokėjimus iš lankytojų.
Pagrindinės užduotys
• atsako į klausimus dėl maisto ir gėrimų, rekomenduoja patiekalus ir gėrimus ir padeda išspręsti bet kokias problemas, susijusias su aptarnavimu;
• naudojasi meniu ir kitomis aptarnavimo priemonėmis, kad galėtų efektyviai priimti ir užrašyti klientų užsakymus;
• užtikrina, kad patiekalai būtų tinkamai paruošti ir pristatyti klientams;
• stebi, kad darbo vieta, kurioje aptarnaujami klientai, būtų švari ir tvarkinga;
• atlieka pinigų gavimo procedūras, pvz., apskaičiuoja grąžą, ir apdoroja mokėjimus, naudodamas elektronines pinigines ir (ar) kreditines korteles.
Būdingos kompetencijos
• laikytis higienos ir saugos taisyklių;
• greitai dirbti su keliais užsakymais;
• bendradarbiauti su kitais darbuotojais;
• turėti gerų pardavimo ir aptarnavimo įgūdžių;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų.