- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
511190 - Kiti kelionių palydovai
Kiti kelionių palydovai, kurie nėra išvardyti 5111 pogrupyje „Kelionių palydovai“ ir kurie užtikrina keleivių patogumą ir saugumą, patiekia valgius ir gėrimus, taip pat teikia asmeninio pobūdžio paslaugas – dažniausiai lėktuvuose ir laivuose.
Pagrindinės užduotys
• suteikia pagalbą reikalingais atvejais, tokiais kaip dehidratacijos, maisto alergijos, taip pat atlieka būtinas sveikatos ir saugumo patikras kelionės metu;
• užtikrina, kad visi keleiviai elgtųsi pagal taisykles, pvz., kai reikia numalšinti bet kokius konfliktus;
• atlieka užduotis, kurios susijusios su įrangos priežiūra, pvz., prižiūri saugos priemones, maisto ir gėrimų tiekimo sistemą;
• informuoja keleivius apie kelionės tvarkaraštį, maisto valgymo tvarką, taisykles, iškylą, kabinų priežiūrą ir kitus klausimus, susijusius su kelione;
• bendrauja su įgula, įskaitant kapitoną, su inžinieriumi ir kitais darbuotojais, kad užtikrintų sklandų ir gerą bendradarbiavimą.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingiems ir organizuotiems;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• užtikrinti keleivių aptarnavimą;
• suvaldyti įtemptą situaciją;
• užtikrinti klientų gerovę.