- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
511105 - Traukinio palydovas
Stebi traukinio vagonų techninę būklę, prižiūri vidaus įrangą, užtikrina šildymo, šaldymo, apšvietimo ir ventiliacijos prietaisų ir įrenginių darbą, teikia keleiviams paslaugas, užtikrindamas, kad jie saugiai įliptų į traukinį ir išliptų iš jo. Kontroliuoja, kaip laikomasi rankinio bagažo vežimo taisyklių, praneša keleiviams stotelių pavadinimus ir traukinio stovėjimo trukmę, rūpinasi vagono tvarka ir švara.
Pagrindinės užduotys
• suteikia pagalbą reikalingais atvejais, tokiais kaip dehidratacijos, maisto alergijos ir t. t., taip pat atlieka būtinas sveikatos ir saugumo patikras kelionės metu;
• užtikrina, kad visi traukinio keleiviai elgtųsi pagal taisykles, pvz., kai reikia numalšinti bet kokius konfliktus;
• atlieka užduotis, kurios susijusios su traukinio įrangos priežiūra, pvz., prižiūri saugos priemones, maisto ir gėrimų tiekimo sistemą;
• informuoja traukinio keleivius apie kelionės tvarkaraštį, maisto valgymo tvarką, taisykles ir kitus klausimus, susijusius su kelione;
• bendrauja su personalu, įskaitant traukinio viršininką, su inžinieriumi ir kitais darbuotojais, kad užtikrintų sklandų ir gerą bendradarbiavimą.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingam ir organizuotam;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• užtikrinti keleivių aptarnavimą;
• suvaldyti įtemptą situaciją;
• užtikrinti klientų gerovę.