- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
335302 - Pašalpų skyriaus specialistas
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus, nustato socialinės paramos išmokų, kurias turėtų gauti asmenys, rūšį ir dydį. Vertina dokumentus ir kalbasi su išmokų gavėjais, užtikrina tinkamumą gauti tęstines išmokas ar paslaugas.
Pagrindinės užduotys
• teikia konsultacijas klientams dėl pašalpų ir išmokų, teisės jas gauti ir reikalavimų;
• tikrina klientų paraiškas ir dokumentus, nustato jų teisę gauti pašalpas ar išmokas;
• tvarko klientų bylas ir atnaujina informaciją apie jų padėtį ir teises;
• atsako į klientų užklausas ir paaiškina jų teises ir pareigas;
• rengia ir tvarko reikiamus dokumentus, susijusius su pašalpomis ir išmokomis.
Būdingos kompetencijos
• užtikrinti, kad klientams būtų suteikta tiksli ir suprantama informacija;
• analizuoti teisės aktus, susijusius su pašalpomis ir išmokomis;
• tvarkyti dokumentus ir laikytis taisyklių;
• suprasti socialinės apsaugos sistemas ir jų veikimą;
• naudoti kompiuterio programas ir technologijas.