- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
334104 - Skambučių (kontaktų) centro grupės vadovas
Koordinuoja darbą ir vadovauja skambučių (kontaktų) centro darbuotojų grupei. Organizuoja ir kontroliuoja darbą, užtikrina, kad klientams būtų suteikta kokybiška aptarnavimo paslauga ir kad būtų pasiekti nustatyti skambučių centro veiklos rodikliai. Stebi skambučių centro atitiktį įvairiems veiklos tikslams ir ar darbuotojai tenkina kliento poreikius ir lūkesčius.
Pagrindinės užduotys
• organizuoja ir koordinuoja skambučių centro darbą;
• steigia naujas darbo vietas ir rengia naujus darbuotojus;
• vadovauja ir vertina darbuotojus, užtikrina jų darbo efektyvumą;
• bendrauja su klientais ir sprendžia jų problemas;
• analizuoja skambučių centrui būdingus procesus ir siūlo tobulinimo būdus.
Būdingos kompetencijos
• organizuoti ir koordinuoti darbą;
• bendrauti su klientais ir bendradarbiauti darbuotojais;
• spręsti problemas;
• analizuoti ir vertinti skambučių centro darbą;
• naudoti kompiuterines programas ir technologijas.