- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
334101 - Raštinės administratorius
Teikia administracinę pagalbą ir paramą vadovybei. Atsako į skambučius telefonu, priima ir nukreipia lankytojus, užsako raštinės reikmenis, prižiūri, kad biuro infrastruktūra veiktų sklandžiai, ir užtikrina tinkamą įrangos ir prietaisų veikimą. Atsako už visų dokumentų, susijusių su įmonės veikla, tvarkymą. Tvarko laiškus, rengia ataskaitas ir susitikimų protokolus, atsako už dokumentų saugojimą ir organizavimą, rengia reikiamus dokumentus ir atlieka kitas administracines užduotis.
Pagrindinės užduotys
• tvarko laiškus ir elektroninius pranešimus;
• sudaro ataskaitas ir statistiką;
• tvarko reikiamus klientų dokumentus;
• organizuoja susitikimus, rengia susitikimų protokolus;
• atlieka kitas administracines užduotis, susijusias su dokumentų tvarkymu.
Būdingos kompetencijos
• tvarkyti dokumentus ir susipažinti su informacija;
• planuoti, organizuoti ir koordinuoti administracines užduotis;
• bendradarbiauti su kolegomis ir klientais;
• naudoti kompiuterius ir programinę įrangą dokumentams tvarkyti;
• dirbti pagal tvarkaraštį ir laikytis terminų.