- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
251903 - Informacinių ir ryšių technologijų kokybės užtikrinimo vadovas
Laikosi vidaus ir išorės standartų bei organizacijos kultūros, nustato ir taiko informacinių ir ryšių technologijų kokybės užtikrinimo metodą. Užtikrina, kad valdymo kontrolės priemonės būtų tinkamai įgyvendinamos, pasiekia kokybės tikslus, stebi statistinius duomenis, prognozuoja kokybiškus rezultatus.
Pagrindinės užduotys
naudojasi specializuotomis programinės įrangos priemonėmis, užtikrina nepriekaištingą veikimą pagal nustatytus klientų reikalavimus;
užtikrina tiekiamų prekių kokybę, prižiūri, kad visi gamybos veiksniai atitiktų kokybės reikalavimus;
nustato kokybės užtikrinimo tikslus ir procedūras;
užtikrina tinkamą veiklą, kuri visiškai atitiktų konkrečius informacinių ir ryšių technologijų sistemų kūrimo bei bendro valdymo poreikius ir rezultatus;
informuoja apie programinės įrangos būklę ir efektyvumą.
Būdingos kompetencijos
atlikti programinės įrangos testus; koordinuoti kokybės kontrolę; nustatyti kokybės užtikrinimo tikslus; prižiūrėti informacinių ir ryšių technologijų sistemų kokybę; rengti programinės įrangos testavimo dokumentaciją.