- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
251307 - Paieškos sistemų optimizavimo ekspertas
Padidina bendrovės interneto puslapių reitingą, atsižvelgdamas į tikslines užklausas paieškos sistemoje. Kuria ir pradeda vykdyti paieškos sistemos optimizavimo kampanijas ir nustato tobulintinas sritis. Vykdo kainos už spustelėjimą kampanijas.
Pagrindinės užduotys
• analizuoja internete sukauptą patirtį ir internetinius duomenis, siekia suprasti naudotojų elgesį, priežastis, dėl kurių internete sulaukiama dėmesio, ir kitus veiksnius, padeda optimizuoti interneto svetainių kūrimą ir poveikį;
• vykdo optimalius rinkodaros tyrimus ir taiko strategijas, susijusias su paieškos sistemų procesais, paieškos sistemų rinkodara, siekia padidinti internetinį srautą ir interneto svetainių lankomumą;
• renka ir integruoja žiniasklaidos turinį ir tekstus į internetines ir neinternetines sistemas, interneto svetaines, platformas, taikomąsias programas ir socialinius tinklus publikavimo ir platinimo reikmėms;
• naudojasi socialinių tinklų srautu, sudomina esamus ir potencialius klientus bei skatina jų dalyvavimą, pasitelkia diskusijų forumus, internetinius žurnalus ir socialines bendruomenes, greitai apžvelgia, susipažįsta su socialinio žiniatinklio temomis bei nuomonėmis ir tvarko gaunamą informaciją ar užklausas;
• reklamuoja interneto svetaines naudotojams, verslo partneriams ir paieškos sistemoms, optimizuoja svetainių matomumą paieškos sistemoms, siunčia e. laiškus, nustato kainas, politiką ir atlieka rinkodaros veiksmus.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti internetinius duomenis;
• vykdyti paieškos sistemų optimizavimą;
• integruoti turinį į įvairialypę terpę;
• vykdyti rinkodarą socialiniuose tinkluose;
• didinti interneto svetainių matomumą.