Pereiti į pagrindinį turinį

251110 - Naudotojų patirties analitikas

Vertina klientų sąveiką ir patirtį, analizuoja naudotojų elgesį, požiūrį ir emocijas, susijusias su konkretaus produkto, sistemos ar paslaugos naudojimu. Teikia pasiūlymus dėl produktų, sistemų ar paslaugų sąsajos ir naudojimo gerinimo. Atsižvelgia į praktinius, eksperimentinius, emocinius, prasmingus ir vertingus aspektus, susijusius su žmogaus ir kompiuterio sąveika bei atsakomybe už produktą, taip pat į asmens suvokimą apie sistemos aspektus, naudingumą, patogumą naudoti ir veiksmingumą, naudotojo patirties dinamiką.


Pagrindinės užduotys

• įvertina kliento pastabas, sužino apie kliento pasitenkinimą produktu arba paslauga; 
• nagrinėja klientų poreikius ir lūkesčius, susijusius su produktu ar paslauga, nustato ir pašalina neatitikimus bei užkerta kelią galimiems susijusių suinteresuotųjų šalių nesutarimams; 
• rengia mokslinių tyrimų dokumentus, pateikia pranešimus apie atlikto tyrimo ir analizės projekto rezultatus, nurodo analizės procedūras ir metodus, kuriais buvo gauti rezultatai, aiškina rezultatus; 
• įvertina naudotojų sąveiką su informacinių ir ryšių technologijų programomis, analizuoja naudotojų elgesį, daro išvadas ir tobulina taikomųjų programų funkcijas; 
• nagrinėja visus žmonių sąveikos ir sąlyčio taškus su produktu, prekių ženklu ar paslauga, nustato pagrindinius kintamuosius, kiekvieno sąlyčio taško trukmę ir dažnį. 
 

Būdingos kompetencijos

• įvertinti klientų atsiliepimus;
• analizuoti veiklos reikalavimus;
• pateikti analizės rezultatus;
• įvertinti naudotojų sąveiką su informacinių ir ryšių technologijų programomis;
• naudoti patirties žemėlapį.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 25
Grupės kodas: 251
Pogrupio kodas: 2511