- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
251107 - Kompiuterių sistemų konsultantas
Konsultuoja įmones ir fizinius asmenis kompiuterių sistemų kūrimo bei priežiūros klausimais, pataria sujungiant įvairias sistemas, užtikrina jų tarpusavio sąveiką organizacijoje ir sudaro sąlygas dalytis duomenimis.
Pagrindinės užduotys
• vertina sistemos patikimumą ir našumą prieš komponentų įtraukimą, sistemos eksploatavimo ir priežiūros metu, pasirenka ir naudoja našumo stebėjimo priemones ir metodus;
• sujungia duomenis iš įvairių šaltinių, pateikia bendrą vaizdą apie šių duomenų rinkinį;
• renka naujausią informaciją apie esamus informacinių sistemų sprendimus, programinę ir techninę įrangą, tinklo komponentus;
• įgyvendina duomenų ir informacijos saugumo politiką, taiko saugumo metodus ir taisykles, laikosi konfidencialumo, vientisumo ir prieinamumo principų;
• užtikrina, kad būtų laikomasi atsekamumo ir registravimo standartų bei dokumentų tvarkymo taisyklių, užtikrina dokumentų įskaitomumą.
Būdingos kompetencijos
• stebėti sistemų darbą;
• integruoti informacinių ir ryšių technologijų duomenis;
• sekti naujausius informacinių sistemų sprendimus;
• taikyti informacijos saugumo politiką;
• užtikrinti tinkamą dokumentų tvarkymą.