- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243402 - Garantinės priežiūros specialistas (vadybininkas) (informacinės ir ryšių technologijos)
Teikia paslaugas klientams po informacinės ir ryšių technologijos pardavimo, įrengia, prižiūri ir remontuoja parduotus produktus. Imasi taisomųjų veiksmų, užtikrina klientų pasitenkinimą, išsprendžia su produktais susijusias technines problemas ir parengia suvestines ataskaitas apie klientus.
Pagrindinės užduotys
• priima užsakymus ir parduoda prekes mažmeninės prekybos, pramonės, didmeninės prekybos ir kitoms įmonėms;
• parduoda techninę įrangą ir teikia panašias paslaugas verslo įmonėms ar asmenims;
• aptaria naujų ir esamų klientų poreikius, aiškinasi, kokia konkreti įranga klientų poreikius tenkina;
• nustato kainų ir paskolų terminus, sudaro sutartis ir registruoja užsakymus;
• pristato prekes, organizuoja įrangos ir paslaugų teikimą, imasi būtinų veiksmų ir nagrinėja visas galimybes užtikrinti klientui pageidaujamą rezultatą.
Būdingos kompetencijos
• priimti užsakymus;
• parduoti įrangą įmonėms;
• aptarti klientų poreikius;
• registruoti užsakymus;
• organizuoti paslaugų teikimą.