- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243304 - Techninis pardavimo (išskyrus informacinių ir ryšių technologijų) atstovas (konsultantas)
Parduoda ir teikia informaciją apie įmonės gaminius, atstovauja įmonei. Reklamuoja ir parduoda specialistams skirtus prietaisus ir įrangą, demonstruoja gaminio funkcijas, derasi dėl pardavimo sutarčių ar nutraukia pardavimo sutartis. Veikia atsižvelgdamas į įmonės interesus, kad parduotų jos prekes, ir teikia klientams technines specifikacijas.
Pagrindinės užduotys
• bendrauja su klientais efektyviausiu ir tinkamiausiu būdu, kad jie galėtų naudotis pageidaujamais gaminiais ir gauti bet kokią kitą jiems reikalingą pagalbą;
• parodo, kaip teisingai ir saugiai naudoti gaminį, teikia vartotojams informaciją apie pagrindines gaminio savybes ir naudą, išaiškina veikimą, tinkamą naudojimą ir techninę priežiūrą;
• atsako į klientų klausimus gyvai, paštu, elektroniniu paštu ir telefonu;
• registruoja gaminių pardavimo veiklą, seka, kada ir kokie gaminiai buvo parduodami, saugo informaciją apie klientus;
• įgyvendina strategijas, kuriomis užtikrinamas klientų pasitenkinimas ir lojalumas gaminiui ar paslaugai po pardavimo.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti su klientais;
• pristatyti gaminio ypatybes;
• atsakyti į klientų užklausas;
• registruoti su pardavimu susijusią informaciją;
• vykdyti tęstinį darbą su klientais.