- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243190 - Kiti reklamos, rinkodaros ir pardavimo specialistai
Kiti reklamos, rinkodaros ir pardavimo specialistai, kurie neišvardyti 2431 pogrupyje „Reklamos, rinkodaros ir pardavimo specialistai“ ir kurie rengia ir koordinuoja reklamos strategiją ir kampanijas, nustato naujoms prekėms ir paslaugoms tinkamą rinką, nustato ir plėtoja naujų ir esamų prekių bei paslaugų rinkos galimybes.
Pagrindinės užduotys
• planuoja ir organizuoja reklamos politikos kryptis ir kampanijas, padedančias siekti pardavimo tikslų;
• konsultuoja vadovus ir klientus, kaip pasiekti tikslines rinkas, didinti vartotojų informuotumą ir veiksmingai reklamuoti prekių bei paslaugų ypatybes;
• rašo reklaminius tekstus ir tekstus žiniasklaidos priemonėms, kuria filmus ir reklamas televizijoje;
• analizuoja duomenis apie vartotojų būdą, aiškinasi ir prognozuoja esamų ir būsimų vartotojų polinkius, tiria galimą naujų prekių ir paslaugų paklausą bei rinkos ypatybes;
• konsultuoja gaminių asortimento, reklamos ir pardavimo skatinimo, pardavimo ir platinimo kanalų klausimais.
Būdingos kompetencijos
• įgyvendinti rinkodaros strategijas;
• atlikti rinkos tyrimus;
• rašyti reklaminius tekstus;
• prognozuoti vartotojų polinkius;
• pasirinkti optimalų platinimo kanalą.