- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243118 - Kainodaros specialistas
Analizuoja gamybos kainas, rinkos tendencijas ir konkurentus, nustato tinkamą kainą, atsižvelgia į prekių ženklą ir rinkodaros koncepcijas. Kontroliuoja ir koordinuoja prekių ar paslaugų kainų tikrinimo procesą, teikia rekomendacijas dėl prekių ar paslaugų kainų strategijų, analizuoja ir teikia ataskaitas, susijusias su kainų pokyčiais.
Pagrindinės užduotys
• taiko įvairius metodus, nustato produkto vertę, atsižvelgia į rinkos sąlygas, konkurentų veiksmus, gamybos sąnaudas;
• surenka, įvertina ir pateikia duomenis apie tikslinę rinką ir klientus, vykdo strateginę plėtrą ir atlieka galimybių studijas, nustato rinkos tendencijas;
• atlieka išsamią finansinę įmonės analizę, stebi kainų nustatymą ir strategijas.
• teikia rekomendacijas dėl kainos, remdamasis tokiais veiksniais, kaip standartinės išlaidos, akcijos, krovinių vežimas, lūkesčiai dėl garantinės įmokos ir santykiai su klientais;
• nustato ir įvertina veiksnius, kurie gali pakenkti projekto sėkmei ar kelti grėsmę įmonės veikimui.
Būdingos kompetencijos
• nustatyti kainodaros strategijas;
• atlikti rinkos tyrimus;
• atlikti finansinę kainų nustatymo strategijų analizę;
• teikti rekomendacijas dėl kainos;
• atlikti rizikos analizę.