- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243117 - Ryšių su klientais specialistas (vadybininkas)
Informuoja klientus apie institucijų veiklą ir priimtus sprendimus. Veikia kaip įmonės ir jos klientų tarpininkas, rengia planus ir teikia pasiūlymus, užtikrina klientų domėjimąsi, teikia jiems rekomendacijas bei paaiškinimus apie paslaugas.
Pagrindinės užduotys
• analizuoja klientų ir tikslinių grupių įpročius bei poreikius, rengia ir taiko naujas rinkodaros strategijas, kuriomis siekia reklamuoti konkretų produktą ar paslaugą;
• sprendžia planavimo, prioritetų nustatymo, organizavimo, vadovavimo ir veiklos rezultatų vertinimo problemas, renka, analizuoja ir apibendrina informaciją;
• valdo klientų aptarnavimo paslaugų teikimą, veiklą ir metodus, siekia pokyčių juos įgyvendinant;
• peržiūri klientų lūkesčius, iš anksto numato ir atsižvelgia į jų poreikius bei pageidavimus, teikia lanksčias klientų aptarnavimo paslaugas, užtikrina klientų pasitenkinimą ir lojalumą;
• bendradarbiauja su kitų padalinių vadovais, užtikrina veiksmingą pardavimą, planavimą, pirkimą, prekybą, platinimą ir techninę priežiūrą.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti klientų poreikius;
• atrasti problemų sprendimo būdus;
• valdyti klientų aptarnavimą;
• užtikrinti vartotojų pasitenkinimą;
• bendradarbiauti su vadovais.