Pereiti į pagrindinį turinį

243114 - Reklamos specialistas (vadybininkas)

Rengia ir koordinuoja reklamos strategiją ir kampanijas, nustato naujoms prekėms ir paslaugoms tinkamą rinką, nustato ir plėtoja naujų ir esamų prekių bei paslaugų rinkos galimybes. Pasiūlo klientams alternatyvas, kurios padeda didinti organizacijų, produktų arba projektų žinomumą.


Pagrindinės užduotys

• surenka, įvertina ir pateikia duomenis apie tikslinę rinką ir klientus, vykdo strateginę plėtrą ir atlieka galimybių studijas, nustato rinkos tendencijas;
• išsiaiškina vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis;
• analizuoja pirkimo įpročius ar vyraujantį vartotojų elgesį;
• bendrauja ir bendradarbiauja su reklamos agentūroms, perduoda rinkodaros plano tikslus ir specifikacijas, palaiko ryšius, rengia rinkodaros plano tikslą atitinkančią reklamos ir populiarinimo kampaniją;
• palygina galimas gaminių ir paslaugų alternatyvas, kurias klientai galėtų rinktis, siekia įtikinti juos priimti sprendimą, kuris būtų naudingas ir įmonei, ir klientui.
 

Būdingos kompetencijos

• atlikti rinkos tyrimus;
• nustatyti pirkėjų poreikius;
• analizuoti klientų pirkimo tendencijas;
• palaikyti ryšius su reklamos agentūromis;
• įtikinti klientus dėl alternatyvų.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 24
Grupės kodas: 243
Pogrupio kodas: 2431