- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243113 - Elektroninės rinkodaros specialistas (vadybininkas)
Kuria, įgyvendina ir vertina elektroninės rinkodaros planus ir projektus. Vertina verslo aplinkos ir įmonės galimybes, nustato naujoms prekėms ir paslaugoms tinkamą rinką, nustato ir plėtoja naujų ir esamų prekių bei paslaugų rinkos galimybes, naudojasi elektroniniu paštu, internetu ir socialiniais tinklais, prekiauja prekėmis ir prekių ženklais.
Pagrindinės užduotys
• rašo elektroninius laiškus tiksliniams klientams, tvarko klientų elektroninius laiškus, susijusius su prekių ženklo elektroninio pašto rinkodaros programomis, siekia užtikrinti didesnį pelną ir geresnę komunikaciją su klientais bei jų paiešką;
• naudojasi socialinių tinklų srautu, siekia sudominti esamus ir potencialius klientus ir skatina jų dalyvavimą, pasitelkia diskusijų forumus, interneto žurnalus ir socialines bendruomenes, apžvelgia socialinių tinklų temas ir tvarko gaunamą informaciją ar užklausas;
• kuria laisvalaikiui ar verslui skirtas skaitmeninės rinkodaros strategijas, interneto svetaines ir sprendžia mobiliųjų technologijų ir socialinių tinklų kūrimo klausimus;
• analizuoja internete sukauptą patirtį ir internetinius duomenis, siekia suprasti naudotojų elgesį, priežastis, optimizuoja interneto svetainių kūrimą ir poveikį;
• naudoja programinę įrangą, skelbia, redaguoja ir keičia turinį.
Būdingos kompetencijos
• vykdyti rinkodarą elektroniniu paštu;
• vykdyti rinkodarą socialiniuose tinkluose;
• planuoti skaitmeninės rinkodaros strategijas;
• analizuoti internetinius duomenis;
• naudoti turinio valdymo sistemų programinę įrangą.