Pereiti į pagrindinį turinį

243109 - Produkto vadybininkas

Tvarko įmonės užsakymus, organizuoja įmonės veiklą. Tiria rinką, nustato paslaugų paklausos ir pasiūlos lygį, analizuoja konkurentų veiklą, kainų politiką. Palaiko ryšius su verslo partneriais ir tiekėjais, renka reikalingą informaciją ryšiams plėsti ir keičiasi patirtimi. Analizuoja gaminamos produkcijos ir teikiamų paslaugų paklausą, prognozuoja ir skatina realizavimą tirdamas ir vertindamas pirkėjų poreikius.


Pagrindinės užduotys

• įgyvendina strategijas, kuriomis siekiama reklamuoti konkretų produktą ar paslaugą; 
• surenka, įvertina ir pateikia duomenis apie tikslinę rinką ir klientus, vykdo strateginę plėtrą ir atlieka galimybių studijas, nustato rinkos tendencijas;
• pasirenka tinkamiausią platinimo kanalą, numato reikalingus darbuotojus;
• užtikrina, kad pagaminti produktai atitiktų arba viršytų įmonės specifikacijas; 
• užmezga ilgalaikius ir prasmingus santykius su verslo partneriais, tiekėjais ir paslaugų teikėjais ilgalaikiam ir pelningam bendradarbiavimui.
 

Būdingos kompetencijos

• įgyvendinti rinkodaros strategijas;
• atlikti rinkos tyrimus;
• pasirinkti optimalų platinimo kanalą;
• užtikrinti pagamintų produktų atitiktį reikalavimams;
• palaikyti ryšius su tiekėjais.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 24
Grupės kodas: 243
Pogrupio kodas: 2431