- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243106 - Rinkodaros specialistas (vadybininkas)
Pataria įmonėms, kaip rengti rinkodaros strategijas, kuriomis siekiama konkrečių tikslų. Rengia prekių ženklo pateikimo rinkai, produkto atnaujinimo, naujo gaminio pateikimo arba komercinio įvaizdžio rengimo strategijas. Atlieka ankstyvus įmonės padėties tyrimus ir vertina klientus, siekdamas nustatyti rinkodaros metodą.
Pagrindinės užduotys
• planuoja, rengia ir organizuoja reklamos politikos kryptis, padedančias siekti pardavimo tikslų;
• renka ir analizuoja duomenis apie vartotojų būdą ir dalykus, kuriems jie teikia pirmenybę;
• tiria galimų naujų prekių ir paslaugų paklausos ir rinkos ypatybes;
• skatina verslo augimą ir plėtrą, nustato ir įgyvendina rinkodaros tikslus, politikos kryptis ir programas;
• konsultuoja visais gaminių asortimento, reklamos ir pardavimo skatinimo, pardavimo bei platinimo kanalų klausimais.
Būdingos kompetencijos
• vertinti verslo aplinką ir įmonės galimybes;
• rinkti duomenis apie vartotojų būdą;
• vertina naujo produkto pateikimo rinkai galimybes;
• skatinti verslo plėtrą;
• skatinti produktų pardavimą.