- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243105 - Pardavimo vadybininkas
Tvarko pardavimus, parenka pristatymo kanalus, vykdo užsakymus ir informuoja klientus apie paskirstymą ir procedūras. Bendrauja su klientais siekdamas išspręsti trūkstamos informacijos klausimą ir pateikti papildomos informacijos.
Pagrindinės užduotys
• naudoja programinės įrangos priemones, tvarko ir rengia duomenis struktūruotoje aplinkoje, teikia užklausas ir keičia saugomus duomenis;
• užtikrina pateiktos informacijos kokybę ir tikslumą, atsižvelgia į auditoriją ir aplinkybes;
• naudojasi įvairiomis ryšių priemonėmis, apibendrina idėjas ar informaciją;
• vykdo kelias užduotis vienu metu, suvokia svarbiausius prioritetus;
• registruoja vartotojų prašymus, skundus ir po pardavimo teikia paslaugas, imasi tolesnių veiksmų spręsti klausimus ir į juos reaguoti.
Būdingos kompetencijos
• naudotis duomenų bazėmis;
• teikti informaciją;
• naudoti skirtingus bendravimo kanalus;
• atlikti kelias užduotis vienu metu;
• teikti klientams vėlesnės priežiūros paslaugas.