Pereiti į pagrindinį turinį

243102 - Rinkos tyrimo analitikas

Kaupia informaciją, surinktą atliekant rinkos tyrimą, ir nagrinėja ją, kad parengtų išvadas. Nustato potencialius produkto pirkėjus, tikslinę grupę ir būdus, kuriais jie gali būti pasiekiami. Analizuoja rinkoje esančių produktų padėtį iš įvairių perspektyvų. Analizuoja įvairių produktų kryžminį pardavimą ir tarpusavio priklausomybę ir jų pateikimą. Rinkotyros analitikai rengia prekybos strategijų vystymui naudingą informaciją.


Pagrindinės užduotys

• analizuoja, pateikia rinkos tyrimo pagrindines išvadas, pastabas ir rezultatus, pasiūlo potencialias rinkas, kainas, tikslines grupes ar investicijas; 
• atlieka klientų, padėties rinkoje, konkurentų ir politinės padėties tyrimus ir analizę; 
• analizuoja rinkų struktūrą, naujų produktų pateikimo rinkai galimybes; 
• aiškinasi vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis; 
• analizuoja pirkimo įpročius, einamuoju metu vyraujantį vartotojų elgesį. 
 

Būdingos kompetencijos

• daryti išvadas iš rinkos tyrimų rezultatų;
• analizuoti įmonėms svarbius išorės veiksnius;
• nustatyti rinkos nišas;
• nustatyti pirkėjų poreikius;
• analizuoti klientų pirkimo tendencijas.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 24
Grupės kodas: 243
Pogrupio kodas: 2431