- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243101 - Reklamos kampanijų organizatorius
Analizuoja reklamos planus, įvertina rinkodaros strategijos tikslą ir uždavinį. Vertina komunikacijos kanalų potencialą ir reagavimo spartą, perduodant informaciją. Konsultuoja įmones reklamos strategijų kūrimo klausimais, derina rinkodaros, biudžeto ir psichologijos žinias su kūrybine mąstysena ir taip plėtoja reklamos kampanijas. Nustato, kuriomis komunikacijoms priemonėmis galima geriausiai perteikti idėjas.
Pagrindinės užduotys
• bendradarbiauja su reklamos srities specialistais, užtikrina sklandžią reklamos projektų raidą, dirba su kūrybinėmis grupėmis ir reklamų kūrėjais;
• tiria geriausius ir veiksmingiausius būdus pasiekti tikslinę auditoriją;
• nustato, kaip įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis bus platinama reklama, sprendžia dėl reklamai skirtos platformos pasirinkimo;
• pateikia duomenis, atlieka galimybių studijas apie tikslinę rinką ir klientus, vykdo strateginę plėtrą;
• tiria tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius.
Būdingos kompetencijos
• dirbti su reklamos profesionalais;
• atlikti žiniasklaidos priemonių tyrimus;
• parengti darbo su žiniasklaida planą ;
• atlikti rinkos tyrimus;
• patenkinti tikslinės auditorijos lūkesčius.