- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
122290 - Kiti reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai
Kiti reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai (pavaduotojai), kurie nėra išvardyti 1222 pogrupyje „Reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai“ ir kurie planuoja, koordinuoja įmonių ir organizacijų arba įmonių, teikiančių reklamos, viešųjų ryšių ir visuomenės informavimo arba panašias paslaugas kitoms įmonėms ir organizacijoms, reklamos, viešųjų ryšių ir visuomenės informavimo veiklą ir jai vadovauja.
Pagrindinės užduotys
• atsižvelgdami į vykdomos veiklos ypatumus organizuoja įmonės darbą ir jam vadovauja, dalyvauja derybose, rengia sutartis ir verslo planus bei užsiima naujų rinkų paieška;
• konsultuoja ir vadovauja veikloms, susijusioms su reklama ir viešaisiais ryšiais;
• užtikrina laiku atliekamą ir teisingą finansinės apskaitos tvarkymą bei finansinių ataskaitų parengimą;
• organizuoja darbuotojų darbą, nustato metines veiklos užduotis ir rūpinasi kvalifikacijos tobulinimu;
• užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, nuostatų ir kitų teisės aktų.
Būdingos kompetencijos
• priimti strateginius verslo sprendimus;
• rengti viešųjų ryšių strategijas;
• kurti organizacinę struktūrą;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• valdyti finansinius išteklius.