Pereiti į pagrindinį turinį

122201 - Reklamos padalinio vadovas

Vadovauja įmonės prekių ar paslaugų viešinimo veiklai. Siekdamas pritraukti vartotojus ir pirkėjus organizuoja prekių ar paslaugų reklamos kampanijas socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje ir kitose informacijos priemonėse. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.


Pagrindinės užduotys

• rengia reklamų strategijas, planuoja ir kontroliuoja jų įgyvendinimą;
• organizuoja reklamos kūrimo procesą, užtikrina efektyvumo ir tikslų įgyvendinimo kontrolę ir atlieka rezultatų analizę;
• vadovauja padalinio darbuotojams, nustato užduotis ir tikslus, rūpinasi jų motyvavimu ir kvalifikacijos tobulinimu;
• palaiko santykius su klientais, konsultuoja juos apie teikiamas reklamos paslaugas, rengia reklamos pasiūlymus ir atlieka konkurencinės aplinkos analizę;
• sudaro ir valdo reklamų biudžetus, užtikrina išlaidų kontrolę;
• atstovauja įmonei derybose, tarptautinėse parodose, konferencijose ir forumuose. 
 

Būdingos kompetencijos

• konsultuoti viešųjų ryšių klausimais;
• koordinuoti reklamos kampanijas;
• stebėti pagrindinius veiklos rezultatų rodiklius;
• užmegzti ryšius su žiniasklaida;
• nustatyti pirkėjų poreikius;
• valdyti biudžetą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 12
Grupės kodas: 122
Pogrupio kodas: 1222