- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
3512
- Pagalbos informacinių ir ryšių technologijų sistemų naudotojams technikai
Pagalbos informacinių ir ryšių technologijų sistemų naudotojams technikai teikia techninę pagalbą naudotojams tiesiogiai ar telefonu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis, įskaitant programinės, aparatinės, kompiuterinės, išorinės įrangos, tinklų, duomenų bazių ir interneto gedimų ir problemų nustatymą ir sprendimą, konsultavimą ir pagalbą išdėstant, diegiant ir prižiūrint sistemas.Atliekamos užduotys:(a) atsakymas į naudotojų užklausas dėl programinės ar aparatinės įrangos naudojimo, siekiant spręsti problemas;(b) komandų įvedimas ir sistemų veikimo stebėjimas, siekiant patikrinti, ar operacijos taisyklingos, ir nustatyti klaidas;(c) aparatinės, programinės ar išorinės įrangos diegimas ir nesudėtingas taisymas laikantis dizaino ar diegimo techninių sąlygų;(d) kasdienio ryšių ir kompiuterių sistemų veikimo priežiūra; (e) įrangos, skirtos darbuotojams, diegimas, tinkamų kabelių, operacinių sistemų ar tinkamos programinės įrangos diegimas ar jo užtikrinimas; (f) kasdienių duomenų perdavimo operacijų problemų ir atliktų taisomųjų veiksmų ar diegimo registravimas;(g) naudotojų techninių problemų imitavimas ar atkūrimas;(h) naudotojo vadovų, techninių vadovų ir kitų dokumentų naudojimas tiriant ir įgyvendinant sprendimus;(i) pagalba taikomųjų programų kūrėjams, sistemų kūrėjams ir kitiems informacinių ir ryšių technologijų specialistams tobulinant ir bandant informacinių ir ryšių technologijų gaminius ir paslaugas.
Giminiškos profesijos
Kodas | Pavadinimas |
---|---|
351201 | |
351202 | |
351203 | |
351204 | |
351290 |