- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
754303 - Paslaugų kokybės kontrolierius
Atsako už kokybės kontrolę teikiant įvairias paslaugas. Užtikrina, kad jos atitiktų klientų poreikius ir aukštus kokybės standartus.
Pagrindinės užduotys
vertina teikiamų paslaugų kokybę, stebi jų teikimo procesus ir nustato bet kokius nesklandumus ar defektus;
seka klientų patirtį ir reakcijas į teikiamas paslaugas, surenka atsiliepimus ir informaciją apie klientų poreikius;
analizuoja duomenis ir procesus, nustato problemas ir siūlo sprendimus;
užtikrina, kad būtų tvarkoma ir išsaugoma viskas, kas susiję su paslaugų kokybe, įskaitant dokumentaciją, ataskaitas ir archyvus;
užtikrina, kad būtų laikomasi klientų aptarnavimo standartų ir reikalavimų.
Būdingos kompetencijos
naudoti vertinimo priemones ir įrankius tiksliai paslaugų kokybei vertinti; bendrauti su klientais ir užtikrinti jų patirtį; analizuoti duomenis ir identifikuoti problemas; pasiūlyti sprendimus ir tobulinimus; išmanyti teikiamas paslaugas ir jų procesus.