Pereiti į pagrindinį turinį

754303 - Paslaugų kokybės kontrolierius

Atsako už kokybės kontrolę teikiant įvairias paslaugas. Užtikrina, kad jos atitiktų klientų poreikius ir aukštus kokybės standartus.


Pagrindinės užduotys

vertina teikiamų paslaugų kokybę, stebi jų teikimo procesus ir nustato bet kokius nesklandumus ar defektus; 

seka klientų patirtį ir reakcijas į teikiamas paslaugas, surenka atsiliepimus ir informaciją apie klientų poreikius; 

analizuoja duomenis ir procesus, nustato problemas ir siūlo sprendimus; 

užtikrina, kad būtų tvarkoma ir išsaugoma viskas, kas susiję su paslaugų kokybe, įskaitant dokumentaciją, ataskaitas ir archyvus; 

užtikrina, kad būtų laikomasi klientų aptarnavimo standartų ir reikalavimų.

Būdingos kompetencijos

naudoti vertinimo priemones ir įrankius tiksliai paslaugų kokybei vertinti; bendrauti su klientais ir užtikrinti jų patirtį; analizuoti duomenis ir identifikuoti problemas; pasiūlyti sprendimus ir tobulinimus; išmanyti teikiamas paslaugas ir jų procesus.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 7
Pagrindinio pogrupio kodas: 75
Grupės kodas: 754
Pogrupio kodas: 7543