- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
524902 - Kliento patarėjas
Pataria savo klientams išsirinkti ir pirkti ar išsinuomoti prekes ar paslaugas, atsižvelgia į jų asmeninius pomėgius, pageidavimus ir stilių.
Pagrindinės užduotys
pateikia klientams išsamią informaciją apie prekes ar paslaugas, atsižvelgia į jų poreikius ir pageidavimus;
suteikia konsultacijas klientams dėl tinkamo nuomojamų produktų naudojimo ir priežiūros;
išanalizuoja kliento finansinę padėtį ir tikslus, surenka reikiamą informaciją;
teikia klientams asmeninę konsultaciją, pasiūlo optimalius sprendimus ir padeda juos įgyvendinti;
bendrauja su klientais efektyviausiu ir tinkamiausiu būdu, kad jie galėtų naudotis pageidaujamais produktais.
Būdingos kompetencijos
turėti pardavimo įgūdžių ir gebėti bendrauti su klientais; teikti klientams informaciją apie produktus ir konsultacijas; nustatyti pirkėjų poreikius; organizuoti savo darbą, laikytis tvarkos ir darbo grafikų; tvarkyti finansinius atsiskaitymus.