- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
524402 - Ryšių su klientais centro pardavėjas
Susisiekia su esamais ir galimais klientais telefonu ar kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis ir reklamuoja prekes bei paslaugas. Sprendžia klientų klausimus, teikia informaciją apie prekes ir paslaugas, kad užtikrintų geriausią klientų patirtį.
Pagrindinės užduotys
aptarnauja klientus telefonu ar elektroniniu paštu ir suteikia jiems informaciją apie prekes ir paslaugas;
randa ir siūlo klientams tinkamiausius sprendimus, kurie atitiktų jų poreikius ir lūkesčius;
reaguoja į klientų skundus ir prašymus, įvertina jų poreikius ir užtikrina jų gerą patirtį;
parduoda prekes ar paslaugas klientams;
stiprina ryšius su esamais ir kuria naujus santykius su potencialiais klientais.
Būdingos kompetencijos
atlikti pardavimus ir pasiekti tikslus; išmanyti prekes, jų kainas, pardavimo technikas; informaciją apie prekes pateikti aiškiai ir patraukliai; palaikyti puikius santykius su klientais; rengti ir įgyvendinti rinkodaros strategijas.