- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
522301 - Pardavėjas
Aptarnauja klientus, padeda jiems išsirinkti prekes. Paaiškina gaminio konstrukciją, pademonstruoja, kaip vienas ar kitas gaminys veikia, parodo skirtingų modelių ir spalvų gaminius, pataria, kas labiau tiktų klientui.
Pagrindinės užduotys
• identifikuoja kliento poreikius ir pasiūlo produktą ar paslaugą, atlieka pardavimą;
• konsultuoja klientus, informuoja apie produkto ar paslaugos ypatybes ir teikia patarimus, kaip juos naudoti ir prižiūrėti;
• užtikrina gerus santykius su klientais ir rūpinasi jų pageidaujamos užklausos įvykdymu;
• spendžia klientų problemas ir teikia jiems atsakymus, kad užtikrintų jų lojalumą;
• valdo kasos aparatą, priima klientų mokėjimus, išduoda sąskaitas ir atlieka kitus finansinius sandorius.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti ir spręsti problemas, priimti sprendimus;
• suprasti klientų poreikius;
• pristatyti gaminio ypatybes;
• organizuoti prekių užsakymą klientams;
• užtikrinti, kad klientams būtų skiriamas ypatingas dėmesys.