- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
515104 - Restorano salės administratorius
Prižiūri ir koordinuoja padavėjų darbą restoranuose ar viešbučių restoranuose. Rezervuoja stalus svečiams, pokyliams, sutinka svečius ir palydi į jiems skirtas vietas.
Pagrindinės užduotys
• užtikrina, kad būtų laikomasi nustatytų aptarnavimo standartų ir maisto higienos normų;
• koordinuoja ir stebi darbuotojus, kurie užtikrina, kad stalai būtų švarūs, indai ir stiklinės būtų išplauti ir tvarkingai padėti ant stalų;
• užtikrina, jog maistas ir gėrimai klientams būtų tiekiami laiku ir kokybiškai;
• pataria klientams dėl patiekalų ir gėrimų pasirinkimo, išmano apie maisto produktus, gėrimus ir jų derinimą, kad būtų galima teikti kokybiškas paslaugas;
• bendrauja su klientais, kad būtų galima patikrinti, ar jie patenkinti, ir stengiasi užtikrinti, kad jie jaustųsi patogiai ir būtų patenkinti paslaugų kokybe.
Būdingos kompetencijos
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• spręsti klientų skundus;
• organizuoti personalo darbą ir tvarką;
• greitai priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę už juos;
• užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį.