- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
441690 - Kiti darbuotojų informacijos tarnautojai
Kiti darbuotojų informacijos tarnautojai, kurie nėra išvardyti 4416 pogrupyje „Darbuotojų informacijos tarnautojai“ ir kurie tvarko ir atnaujina tokius darbuotojų duomenis, kaip informacija apie perkėlimą ir paaukštinimą, veiklos vertinimą, darbuotojų panaudotas ir nepanaudotas atostogas, atlyginimą, kvalifikaciją ir mokymus.
Pagrindinės užduotys
• atnaujina informaciją apie darbo patirtį, atlyginimą, veiklos vertinimą, kvalifikaciją ir mokymus, panaudotas ir nepanaudotas atostogas;
• registruoja naujų darbuotojų duomenis ir tikrina jų išsamumą;
• tvarko darbo ir paaukštinimo prašymus, konsultuoja pareiškėjus dėl rezultatų;
• išsiunčia informaciją apie darbo paraiškas ir skelbimus apie laisvas darbo vietas ir konkursus;
• prižiūri kompiuterizuotas bylas ir registruoja naujas, sudaro ir rengia ataskaitas ir dokumentus, susijusius su darbuotojų veikla.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingiems ir organizuotiems;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• naudoti personalo valdymo sistemas, tokias kaip atlyginimų apskaitos sistema;
• suprasti ir laikytis aukštų etikos ir moralės standartų;būti kvalifikuotiems personalo valdymo srityje;
• analizuoti ir interpretuoti skirtingų tipų duomenis;