- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422990 - Kiti kitur nepriskirti klientų informavimo tarnautojai
Kiti kitur nepriskirti klientų informavimo tarnautojai, kurie nėra išvardyti 4229 pogrupyje „Kitur nepriskirti klientų informavimo tarnautojai“ ir kurie priima klientus, užpildo reikiamus dokumentus ir siunčia juos pas atsakingą asmenį.
Pagrindinės užduotys
• priima klientus, rūpinasi jų komfortu ir saugumu;
• surenka informaciją ir įveda duomenis į informacinę sistemą;
• nustato kliento prioritetą, skubiuoju atveju skubiai siunčia pasatsakingą asmenį;
• suteikia pagalbą atsakydamas į iškilusius klausimus;
• sudaro ir tvarko dokumentus, įskaitant ataskaitų ir apmokėjimo reikalavimus;
• bendrauja su kitais specialistais, siekdamas užtikrinti kliento gerovę ir tinkamą aptarnavimą.
Būdingos kompetencijos
• efektyviai bendrauti su klientais ir kitais specialistais;
• greitai ir tiksliai apdoroti informaciją;
• tvarkyti reikiamus dokumentus;
• turėti organizacinių gebėjimų, reikalingų klientų dokumentams tvarkyti ir tinkamam klientų srautui užtikrinti;
• rengti išsamią ataskaitą.