- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
413103 - Informacijos perdavimo operatorius
Valdo ir prižiūri elektroninius informacijos perdavimo įrenginius ir užtikrina nuolatinį informacijos perdavimą tarp skirtingų asmenų ar organizacijų.
Pagrindinės užduotys
• atsako už informacijos perdavimą ir apdorojimą, įskaitant elektroninių laiškų, faksų, telefonų ir kitų pranešimų tvarkymą;
• atsako už duomenų bazės tvarkymą, saugojimą ir atnaujinimą;
• turi gerų kalbėjimo ir rašymo įgūdžių, kad galėtų aiškiai ir tiksliai perduoti informaciją;
• turi gerų komunikacijos įgūdžių, kad galėtų bendrauti su skirtingų sluoksnių žmonėmis, įskaitant klientus, darbuotojus ir vadovus;
• atsako už dienotvarkės laikymąsi, tvarkaraščius ir užduočių paskirstymą pagal prioritetus, kad būtų laiku atliktos skirtingos užduotys.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• aiškiai ir tiksliai perduoti informaciją;
• organizuoti savo darbo dieną ir sudėlioti užduotis pagal prioritetus;
• tvarkyti ir atnaujinti duomenų bazes.