- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
412001 - Sekretorius
Atlieka įvairias administracines užduotis, kad organizacija galėtų sklandžiai vykdyti veiklą. Atsako į telefono skambučius, rengia ir siunčia elektroninius laiškus, prižiūri dienotvarkes, organizuoja susitikimus, priima pranešimus, rengia dokumentus, organizuoja ir aptarnauja posėdžius ir tvarko duomenų bazes.
Pagrindinės užduotys
• tvarko kasdienius biuro reikalus, įskaitant laiškų rašymą ir gavimą, dokumentų tvarkymą, užsakymų padarymą, skambučių peradresavimą ir kt.;
• sudaro grafikus, susitikimų sąrašus, rūpinasi konferencijų organizavimu ir atlieka kitas susijusias užduotis;
• renka ir tvarko informaciją, reikalingą sprendimams priimti, ir ją pateikia vadovui;
• dalyvauja renginiuose ir susitikimuose kaip vadovo atstovas ir atlieka kitas svarbias pareigas;
• užtikrina, kad biuras būtų saugus ir tvarkingas, paruošia reikiamą įrangą ir technologijas.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti rašymo, skaitymo ir kalbėjimo įgūdžių;
• rengti ir tvarkyti dokumentus;
• planuoti ir organizuoti darbą.