Pereiti į pagrindinį turinį

412001 - Sekretorius

Atlieka įvairias administracines užduotis, kad organizacija galėtų sklandžiai vykdyti veiklą. Atsako į telefono skambučius, rengia ir siunčia elektroninius laiškus, prižiūri dienotvarkes, organizuoja susitikimus, priima pranešimus, rengia dokumentus, organizuoja ir aptarnauja posėdžius ir tvarko duomenų bazes.


Pagrindinės užduotys

• tvarko kasdienius biuro reikalus, įskaitant laiškų rašymą ir gavimą, dokumentų tvarkymą, užsakymų padarymą, skambučių peradresavimą ir kt.;
• sudaro grafikus, susitikimų sąrašus, rūpinasi konferencijų organizavimu ir atlieka kitas susijusias užduotis;
• renka ir tvarko informaciją, reikalingą sprendimams priimti, ir ją pateikia vadovui;
• dalyvauja renginiuose ir susitikimuose kaip vadovo atstovas ir atlieka kitas svarbias pareigas;
• užtikrina, kad biuras būtų saugus ir tvarkingas, paruošia reikiamą įrangą ir technologijas. 
 

Būdingos kompetencijos

• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti rašymo, skaitymo ir kalbėjimo įgūdžių;
• rengti ir tvarkyti dokumentus;
• planuoti ir organizuoti darbą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 41
Grupės kodas: 412
Pogrupio kodas: 4120