- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
411002 - Registratorius
Tvarko įstaigos gaunamus ir siunčiamus raštus, juos rūšiuoja, registruoja, sega į atskirus segtuvus, kataloguoja. Sutinka lankytojus. Atsiliepia į telefono skambučius, perduoda faksu informaciją, ją priima, paskirsto, rūšiuoja paštą, surenka ir paskirsto siuntinius.
Pagrindinės užduotys
• priima ir tvarko skirtingo pobūdžio dokumentus, įskaitant teisinius dokumentus, sutartis, skolos raštus ir kt.;
• užtikrina, kad dokumentai būtų tinkamai parengti, suskirstyti ir saugomi, taip pat prieinami reikiamu momentu;
• rūpinasi dokumentų archyvavimu ir tvarkymu, įskaitant dokumentų naikinimą pagal reikiamus standartus;
• bendrauja su klientais, partneriais ir kolegomis, siekdamas patikrinti, ar dokumentai atitinka visus reikalavimus ir standartus;
• laikosi teisės aktų ir reglamentų, susijusių su dokumentų tvarkymu ir saugojimu.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• efektyviai bendrauti su kitais specialistais;
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti rašymo, skaitymo ir kalbėjimo įgūdžių;
• rengti ir tvarkyti dokumentus.