- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
334303 - Korespondencijos tvarkytojas
Rašo ir siunčia laiškus ir atlieka kitas funkcijas, susijusias su privačių darbdavių, asociacijų, kompanijų, valstybinių institucijų ar privačių organizacijų bei įstaigų korespondencijos tvarkymu.
Pagrindinės užduotys
• tvarko gautus laiškų ir elektroninius pranešimus, juos peradresuoja įstaigoms ar asmenims, rūpinasi laiškų išsiuntimu, laikosi reikiamų saugumo ir konfidencialumo reikalavimų;
• rašo atsakymus į gautus laiškus ir elektroninius pranešimus, turi puikių rašymo ir redagavimo įgūdžių, siunčia atsakymus laiku ir pagal reikalavimus, išsaugo įmonės įvaizdį;
• organizuoja dokumentų srautą, rūpinasi dokumentų prieinamumu, saugo ir tvarkingai laiko dokumentus ir perduoda kitiems padaliniams;
• rengia ir redaguoja oficialius laiškus, siunčia juos laiku ir pagal reikalavimus;
• priima ir perduoda pranešimus ir skambučius, dirba komandoje.
Būdingos kompetencijos
• tvarkyti ir valdyti įmonės korespondenciją;
• atsakyti į laiškus ir elektroninius pranešimus;
• sisteminti ir tvarkyti dokumentus;
• reaguoti į skambučius ir elektroninius pranešimus;
• dirbti savarankiškai ir komandoje.