- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
332201 - Paslaugų (teikiamų pardavus prekę) konsultantas
Pataria klientams dėl specialios įrangos, atsargų ar paslaugų pritaikymo, įrengimo ir naudojimo. Konsultuoja klientus dėl įrenginių išdėstymo ar paslaugų naudojimo, prižiūri ar padeda kliento darbuotojams atlikti įrenginių įrengimo darbus ir užtikrina jų veikimą, apibūdintą techninių reikalavimų aprašuose. Teikia patarimus ir rekomendacijas klientams, siekdamas pagerinti jų paslaugų teikimo procesą ir kokybę.
Pagrindinės užduotys
• identifikuoja klientų poreikius ir problemas, pataria klientams dėl specialios įrangos, atsargų ar paslaugų pritaikymo, įrengimo ir naudojimo;
• analizuoja ir tobulina paslaugų procesus;
• vertina ir gerina paslaugų kokybę;
• teikia rekomendacijas klientams dėl paslaugų tobulinimo;
• palaiko ryšius su klientais ir užtikrina, kad jie būtų patenkinti.
Būdingos kompetencijos
• suprasti klientų poreikius;
• rasti sprendimus;
• pagerinti paslaugų teikimo procesą;
• analizuoti paslaugų teikimo procesus ir vertinti jų kokybę;
• bendrauti ir palaikyti ryšius su klientais.