- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
264104 - Techninių tekstų autorius
Kuria ir prižiūri naudotojo pagalbos, rinkodaros ir švietimo tekstų turinį, taip pat veikia kaip techninis tarpininkas ir kūrimo ekspertas atliekant visą rinkodaros ir komunikacijos veiklą.
Pagrindinės užduotys
• naudojasi savo kūrybiškumu kurdamas techninius tekstus, atsižvelgia į klientų poreikius, tikslinę auditoriją, žiniasklaidos ir rinkodaros tikslus;
• sudaro darbų tvarkaraštį ir laikosi griežtai nustatytų terminų, ypač teatro, kino ir radijo projektuose;
• išsiaiškina klientų reikalavimus ir lūkesčius, kuriuos su jais aptaria ir dėl kurių susitaria, ir jų laikosi;
• tiria tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius, kad tekstų tema juos atitiktų;
• užduoda tinkamus klausimus ir įdėmiai klausosi, siekdamas išsiaiškinti vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis.
Būdingos kompetencijos
• kurti techninius tekstus;
• laikytis darbo terminų;
• laikytis klientų instrukcijų;
• išpildyti tikslinės auditorijos lūkesčius;
• išsiaiškinti pirkėjų poreikius.