Pereiti į pagrindinį turinį

264104 - Techninių tekstų autorius

Kuria ir prižiūri naudotojo pagalbos, rinkodaros ir švietimo tekstų turinį, taip pat veikia kaip techninis tarpininkas ir kūrimo ekspertas atliekant visą rinkodaros ir komunikacijos veiklą.


Pagrindinės užduotys

• naudojasi savo kūrybiškumu kurdamas techninius tekstus, atsižvelgia į klientų poreikius, tikslinę auditoriją, žiniasklaidos ir rinkodaros tikslus;
• sudaro darbų tvarkaraštį ir laikosi griežtai nustatytų terminų, ypač teatro, kino ir radijo projektuose;
• išsiaiškina klientų reikalavimus ir lūkesčius, kuriuos su jais aptaria ir dėl kurių susitaria, ir jų laikosi;
• tiria tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius, kad tekstų tema juos atitiktų;
• užduoda tinkamus klausimus ir įdėmiai klausosi, siekdamas išsiaiškinti vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis.
 

Būdingos kompetencijos

• kurti techninius tekstus;
• laikytis darbo terminų;
• laikytis klientų instrukcijų;
• išpildyti tikslinės auditorijos lūkesčius;
• išsiaiškinti pirkėjų poreikius.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 26
Grupės kodas: 264
Pogrupio kodas: 2641