Pereiti į pagrindinį turinį

264103 - Reklamos tekstų autorius

Atsako už rašytinę arba žodinę reklamos ir skelbimų struktūrą. Rašo šūkius, posakius ir glaudžiai bendradarbiauja su reklamos kūrėjais.


Pagrindinės užduotys

• naudojasi savo kūrybiškumu kurdamas reklamos tekstus, atsižvelgia į klientų poreikius, tikslinę auditoriją, žiniasklaidos ir rinkodaros tikslus;
• sudaro darbų tvarkaraštį ir laikosi griežtai nustatytų terminų, ypač teatro, kino ir radijo projektuose;
• išsiaiškina klientų reikalavimus ir lūkesčius, kuriuos su jais aptaria ir dėl kurių susitaria, ir jų laikosi;
• tiria tikslinės auditorijos poreikius ir lūkesčius, kad reklamos tema juos atitiktų;
• užduoda tinkamus klausimus ir įdėmiai klausosi, siekdamas išsiaiškinti vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis.
 

Būdingos kompetencijos

• kurti reklamos tekstus;
• laikytis darbo terminų;
• laikytis klientų instrukcijų;
• išpildyti tikslinės auditorijos lūkesčius;
• išsiaiškinti pirkėjų poreikius.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 26
Grupės kodas: 264
Pogrupio kodas: 2641