- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
262203 - Techninės informacijos paslaugų specialistas
Koordinuoja sistemas, kuriomis teikiama informacija žmonėms. Užtikrina galimybę susipažinti su informacija darbo aplinkoje, remiasi teoriniais principais ir praktiniais pajėgumais, susijusiais su informacijos saugojimu, gavimu ir perdavimu.
Pagrindinės užduotys
• atlieka informacinių sistemų, archyvų, bibliotekų ir dokumentų centrų analizę, patikrina jų veiksmingumą, sukuria konkrečius problemų sprendimo būdus, gerina sistemų veikimą;
• bendrauja su vadovais, supažindina su informacija darbo aplinkoje ir teikia informaciją;
• parengia normas ar reikalavimus, nustato vienodus techninės informacijos valdymo kriterijus, metodus, procesus;
• nustato pagal sistemos reikalavimus ir specifikacijas integruotų informacinių sistemų struktūrą, sudėtį, komponentus, modulius, sąsajas ir duomenis;
• palaiko ryšį su klientais, nustato, kokia informacija jiems reikalinga, ir supažindina su tokia informacija.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti informacines sistemas;
• bendradarbiauti sprendžiant informacinius klausimus;
• parengti informacijos tvarkymo standartus;
• suprojektuoti informacinę sistemą;
• vertinti informacijos poreikius.