- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243290 - Kiti viešųjų ryšių specialistai
Kiti viešųjų ryšių specialistai, kurie neišvardyti 2432 pogrupyje „Viešųjų ryšių specialistai" ir kurie planuoja, rengia, įgyvendina ir vertina informacijos ir ryšių strategiją, kuria remiantis kuriamas palankus požiūris į įmones ir kitas organizacijas, jų prekes ir paslaugas, taip pat jų vaidmenį bendruomenėje ir didinamas informuotumas apie jas.
Pagrindinės užduotys
• planuoja ir organizuoja viešinimo kampanijų ir ryšių strategijas;
• atlieka viešosios nuomonės tyrimą, analizuoja rezultatus, planuoja viešųjų ryšių bei pardavimo skatinimo kampanijas;
• organizuoja specialius renginius, seminarus, konkursus ir visuomeninius renginius, pasirenka tinkamiausią platinimo kanalą, numato reikalingus darbuotojus, didina prestižą ir gerina palankią viešąją nuomonę;
• atstovauja organizacijoms ir organizuoja pokalbius su žiniasklaida;
• dalyvauja verslo, visuomeniniuose ir kituose renginiuose, reklamuoja organizaciją.
Būdingos kompetencijos
• planuoti ryšių strategijas;
• atlikti viešosios nuomonės tyrimą;
• organizuoti renginius;
• atstovauti organizacijai;
• dalyvauti renginiuose.