Pereiti į pagrindinį turinį

242207 - Dokumentų valdymo specialistas

Susistemina gautą korespondenciją ir pateikia ją vadovui peržiūrėti, pasirašyti ar vizuoti dokumentų projektus, kontroliuoja, kad jie būtų suderinti teisės aktų nustatyta tvarka. Rengia ir tvarko personalo dokumentaciją, darbo sutartis, įsakymus dėl priėmimo, atleidimo iš darbo, atostogų, komandiruočių, įformina darbo sąlygų keitimus, sudaro darbo grafikus, pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius nustatyta tvarka ir nustatytais terminais. Moka dirbti šiuolaikinių informacinių technologijų priemonėmis „MS Office“ programiniu paketu, internetu, elektroniniu paštu. Programine įranga teikia personalo dokumentaciją, vykdo kitus vadovo nurodymus ir įsakymus.


Pagrindinės užduotys

• planuoja ir organizuoja savarankiškai savo veiklą, sklandžiai reiškia mintis raštu ir žodžiu, išmano teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, moka dirbti kompiuteriu ir šiuolaikinių informacinių technologijų priemonėmis;
• peržiūri gaunamą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja dokumentų valdymo sistemos priemonėmis dokumentus, gautus paštu, elektroniniu paštu, e. pristatymu ir kitomis ryšio priemonėmis iš institucijų, įstaigų ir įmonių;
• valdo, kaupia, sistemina, apibendrina informaciją ir rengia bei teikia išvadas;
• atsako į klientų ir interesantų skambučius, skambina pagal nurodymus, konsultuoja darbuotojus, rengiančius įvairius pristatymus, dokumentus;
• konsultuoja darbuotojus bylų tvarkymo klausimais, priima į archyvą sutvarkytas bylas, rengia dokumentų naikinimo aktus, patvirtina dokumentų sunaikinimo faktą.
 

Būdingos kompetencijos

• planuoti savo veiklą;
• registruoti gautus dokumentus;
• sisteminti informaciją;
• atsakyti į klientų skambučius;
• konsultuoti darbuotojus.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 24
Grupės kodas: 242
Pogrupio kodas: 2422