- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242203 - Viešojo administravimo specialistas
Koordinuoja įrašų priežiūrą, užklausų tvarkymą ir informacijos visuomenei teikimą gyvai, elektroniniu paštu arba telefonu. Padeda vyresniesiems pareigūnams ir tarnautojams ir užtikrina sklandų vidaus informacijos srautą. Bendradarbiauja ir palaiko ryšius su valdžios institucijomis.
Pagrindinės užduotys
• valdo ir užtikrina administracinių sistemų, procesų ir duomenų bazių veikimą;
• archyvuoja pasirinktus dokumentus, susijusius su atliekamu ar užbaigtu darbu;
• naudojasi įvairiomis ryšių priemonėmis, kuria idėjas ar informaciją ir jomis dalijasi;
• atsako į kitų organizacijų ir visuomenės atstovų užklausas ir prašymus, suteikia informaciją;
• palaiko ryšius su svarbiais pareigūnais ir tarnautojais, einančiais politinio pasitikėjimo ir teisėkūros pareigas valdžios institucijose, siekia užtikrinti produktyvų bendradarbiavimą ir stiprina ryšius.
Būdingos kompetencijos
• valdyti administracines sistemas;
• archyvuoti su darbu susijusius dokumentus;
• naudoti skirtingus bendravimo kanalus;
• atsakyti į užklausas;
• palaikyti ryšius su politikais.