- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242202 - Programų koordinatorius
Koordinuoja ir prižiūri projektus. Užtikrina projektų įgyvendinimą laiku ir suderinamumą. Palaiko ryšius su programų administratoriais, tiria klientų lūkesčius dėl programų ir teikiamų paslaugų.
Pagrindinės užduotys
• tiria įvairių politikos krypčių vykdomų programų teikiamas paslaugas;
• planuoja programų turinį, tikslus, rezultatus;
• koordinuoja programos įgyvendinimą tarp programos kūrėjų, politikų, darbo grupių, užtikrina projekto sėkmei reikalingą komunikaciją;
• vadovauja programos įgyvendinimo darbo grupei, rengia darbų atlikimo eiliškumą ir grafikus, nustato atsakomybes;
• rengia įgyvendintų programų ataskaitas, lydimuosius dokumentus, atlieka programų auditą ir vertina poveikio, finansinių pasekmių sąveiką su kitomis programomis.
Būdingos kompetencijos
• tirti vykdomų programų teikiamas paslaugas;
• planuoti programų tikslus ir rezultatus;
• koordinuoti ir užtikrinti reikiamą komunikaciją;
• vadovauti darbo grupei;
• rengti ataskaitas;
• vertinti sąveiką su kitomis programomis.