- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242201 - Projekto vadovas
Koordinuoja ir prižiūri kasdienį projekto vykdymą, atsako už kokybiškus rezultatus, siekdamas nustatytų tikslų, užtikrina projektui įgyvendinti skirtų išteklių panaudojimą. Koordinuoja rizikos valdymą ir problemų sprendimą, projekto komunikacinę veiklą ir vadovauja kitiems projekto darbuotojams, užtikrina projektų įgyvendinimą laiku.
Pagrindinės užduotys
• nustato pagrindinius projekto tikslus, planuoja rezultatus;
• sudaro projekto įgyvendinimo grafiką, nustato darbų eiliškumą, numato projektui reikalingus išteklius ir atsakomybes;
• sudaro projekto biudžetą, sąmatas, rengia atliekamų veiksmų ir darbų sąrašą;
• planuoja projektui įgyvendinti reikalingą aprūpinimą ir sutartis, užtikrina veiksmingą komunikaciją;
• rengia įgyvendintų projektų ataskaitas ir kitus lydimuosius dokumentus.
Būdingos kompetencijos
• planuoti pagrindines projekto dalis;
• užtikrinti projekto rodiklių pasiekimą;
• sudaryti projekto biudžetą ir sąmatas;
• nustatyti reikalingus bendradarbiavimo ryšius;
• vadovauti projekto darbuotojams.