- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242102 - Organizavimo ir metodų analitikas
Padeda organizacijoms siekti geresnių veiklos efektyvumo rezultatų ir spręsti organizacines problemas. Tiria organizacines struktūras, metodus, sistemas ir procedūras, analizuoja ir teikia rekomendacijas įmonėms pagerinti savo strateginę padėtį ir organizacinę vidaus struktūrą. Vertina pokyčių, komunikacijos metodų, technologijų, naujų standartų poreikius.
Pagrindinės užduotys
• vykdo organizacijos tyrimą taikydamas statistinius ar skaičiavimo metodus;
• analizuoja ir vertina esamas organizacijos sistemas ir struktūras;
• pateikia atlikto tyrimo ir analizės rezultatus, nurodo analizės procedūras ir metodus, kuriais buvo gauti rezultatai, ir juos aiškina;
• rekomenduoja įdiegti naujus verslo procesus, gerinti organizacijos struktūrą ar kurti naujas procedūras;
• apsvarsto problemų sprendimo galimybes ir alternatyvas ir siūlo priimti teisingus, racionalius sprendimus, pagrįstus analize ir patirtimi.
Būdingos kompetencijos
• atlikti kiekybinius ir kokybinius tyrimus;
• teikti analizės rezultatus;
• nustatyti organizacinius standartus;
• padėti įdiegti kokybės vadybos sistemas;
• priimti strateginius verslo sprendimus.