- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242101 - Verslo analitikas
Nagrinėja įmonių strateginę padėtį, susijusią su rinkomis ir suinteresuotaisiais subjektais. Analizuoja ir pataria, kaip įmonė įvairiais aspektais gali pagerinti savo strateginę padėtį ir vidaus organizacinę struktūrą. Vertina pokyčių, komunikacijos metodų, technologijų, informacinių technologijų priemonių, naujų standartų ir sertifikavimo poreikius.
Pagrindinės užduotys
• analizuoja įmonės verslo tikslus ir jų įgyvendinimo strategijas, įvertina planų įvykdymą, tikrina paskolų grąžinimą ar investicijų grąžą, konsultuoja mokesčių planavimo klausimais;
• tiria įmonės vidaus veiksnius, darančius poveikį veiklai;
• analizuoja verslo informaciją ir konsultuoja vadovus priimant sprendimus, turinčius įtakos įmonės perspektyviam veikimui;
• renka duomenis ir informaciją, analizuoja dokumentus, numato nenumatytus poreikius įmonės plėtrai. Nustato organizacijos poreikius, susijusius su darbuotojais, įranga ir veiklos gerinimu;
• įvertina poreikius ir numato priemones ir galimus technologinius jų panaudojimo būdus. Koreguoja ir pritaiko aplinką prie asmeninių poreikių.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti verslo planus;
• analizuoti įmonėms svarbius vidaus veiksnius;
• priimti strateginius verslo sprendimus;
• numatyti nenumatytus organizacinius poreikius;
• nustatyti technologinius poreikius.