- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235903 - Neformaliojo švietimo mokytojas (gimtosios kalbos ir pan. mokymas)
Moko mokinius gimtosios kalbos, daugiausia dėmesio skirdamas aktyviesiems kalbos įgūdžiams, pvz., rašymui ir kalbėjimui. Planuoja savo veiklą, dalyko turinio perteikimą, atsižvelgdamas į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę, pasirengia pamokoms, kitoms ugdymo formoms, neformaliojo švietimo užsiėmimams ir juos tinkamai organizuoja.
Pagrindinės užduotys
• prisideda prie asmenų mokymosi, gerovės ir socialinės įtraukties ir daug dėmesio skiria jų savarankiškumui didinti;
• nustato ir vertina mokinių gebėjimus bei poreikius;
• stebi vaikų pasiekimus, elgseną, aptaria su tėvais iškilusias jų vaikų raidos ir elgesio problemas;
• parengia mokymo programos planą ir apskaičiuoja mokymo laikotarpį, remdamasis mokymo programų tikslais;
• prireikus padeda individualiai ir vertina mokinių gimtosios kalbos žinias bei rezultatus pasitelkdamas užduotis, testus ir egzaminus.
Būdingos kompetencijos
• konsultuoti mokinius;
• parengti mokymo programos planą;
• stebėti mokinių pažangą;
• palaikyti ryšius su švietimo įstaigomis;
• stebėti švietimo sektoriaus pokyčius.